ورود/ثبت نام
جستجو
مرتبط ترین ها
به روز ترین ها
پر بازدیدترین ها
پر دانلودترین ها
فیلتر ها
از سال
تا سال
زبان
نوع محتوا
نوع دسته بندی
متن کامل
کلیدواژه: بانک قرض الحسنه مهر ایران ؛ بانکداری دیجیتال ؛ مدیریت ارتباط با مشتری (CRM(
نویسندگان: محمودی ، مجید
ناشر: چهارمین همایش بین المللی دانش و فناوری هزاره سوم اقتصاد ، مدیریت و حسابداری ایران
در دنیای رقابتی امروز به سبب پیچیدگی مسائل و مشکلات ، نیاز به اطلاعات و آمار و ارقام بیش از هر زمان دیگر احساس می شود.برای اجرای اثربخش استراتژی های سازمانی نیز اطلاعات نقش مهمی ایفا می نماید . گسترش سازمان های امروزی پیچیدگیخاصی به دنبال داشته است. به طور کلی تصمیم گیری بدون استفاده از فناوری و برر... ادامه
سال:1400
مشاهده/دانلود
کلیدواژه: بانک قرض الحسنه رسالت ؛ رضایت مشتری ؛ نقش مدیریت بانک ؛ وفاداری مشتری
نویسندگان: عیدی زاده، علی
ناشر: موسسه آموزش عالی حکیمان - بجنورد، گروه مدیریت
نظام تامین مالی اسلامی به عنوان جایگزین نظام مالی رایج با حذف ربا، عقود جایگزینی شامل قرض الحسنه، عقود مبادله ای و عقود مشارکتی را برای حل مسئله تامین مالی در شرایط مختلف ارائه می نماید. ادبیات اقتصادی نیز دو دسته سازوکار کلی مبتنی بر مشارکت و مبتنی بر بدهی را به عنوان ساختارهای تامین مالی معرفی می ... ادامه
کلیدواژه: بانک قرض الحسنه مهر ایران ؛ مدیریت بهینه منابع ؛ مدیریت ریسک
نویسندگان: راستی الحسینی ، سیدرضا ؛ مهتری آرانی ، محمد ؛ کاظمی آرانی ؛ غلامی ، احسان ، میلاد ؛ بازیارلویه ، مولود
ناشر: ششمین همایش ملی مطالعات و تحقیقات نوین در حوزه علوم انسانی، مدیریت و کارآفرینی ایران
صنعت بانکداری در دنیا و به ویژه در ایران، جزو آن دسته از سازمان های رقابتی هستندکه در آنها فعالیت هایی به صورت موازی و سری در جهت تحقق اهداف صورت می گیرد. هدف گذاری برای جهت نیل به این اهداف دوره بعدی فعالیت از موضوعات بسیار حساس و با اهمیت می باشد. تصمیماتی که مدیران اجرائى ها در زمینه افزایش ثروت ... ادامه
سال:1397
کلیدواژه: تفکر استراتژیک ؛ دیریت کیفیت جامع
نویسندگان: تسلیمی ، محمد علی
ناشر: موسسه آموزش عالی فروردین - قائمشهر، گروه مدیریت
نظام بانکی با گروهی از ذینفعان از جمله سپردهگذاران، تسهیلاتگیرندگان، مشتریان خدمات بانکی، سهامداران، کارکنان و مدیران و غیره سروکار دارد. رعایت حقوق ذینفعان بانکی که عموما در قالب حاکمیت شرکتی در نظام بانکی از آن یاد میشود اثرات مثبتی بر اقتصاد برجای میگذارد. هدف از این مقاله معرفی و تحلیل «حقوق... ادامه
سال:1399
کلیدواژه: عملکرد سازمانی ؛ مدیریت ارتباط با مشتری ؛ مدیریت دانش
نویسندگان: سعادت قلی پور آذر، رضا ؛ مسعود، قهرمانی
ناشر: رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری
هدف تحقیق شناسایی رابطه مدیریت دانش و مدیریت ارتباط بامشتری با عملکرد سازمانی در بانک قرض الحسنه مهر ایران استان آذربایجان غربی می باشد. جامعه آماری تحقیق کارکنان و مدیران بانک قرض الحسنه مهر ایران استان آذربایجان غربی به تعداد 772 نفر می باشد. تعداد نمونه با استفاده از فرمول کوکران 257 نفر به دست آ... ادامه
سال:1401
کلیدواژه: سرمایه ارتباطی ؛ سرمایه انسانی ؛ سرمایه ساختاری ؛ سرمایه فکری ؛ مدیریت ارتباط با مشتری ؛ نام تجاری
نویسندگان: آهنگر ، کوثر
ناشر: دانشگاه ارومیه، دانشکده اقتصاد و مدیریت
... ادامه
سال:1396
کلیدواژه: بانک قرض الحسنه مهر ایران ؛ مدیریت استراتژیک منابع انسانی ؛ مدیریت دانش
نویسندگان: سامتی ، مرتضی ؛ شیرعلی ، شیرین ؛ شاهی ، محمد رضا
ناشر: هشتمین کنفرانس ملی و دومین کنفرانس بین المللی مدیریت دانش
هدف این پژوهش بررسی نقش مدیریت دانش در تبیین استراتژی های منابع انسانی در شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران استان اصفهان می باشد. بدین منظور برای استراتژی های منابع انسانی، پنج شاخص برنامه ریزی، انتخاب و استخدام منابع انسانی، آموزش منابع انسانی، ایمنی و سلامت، پاداش و مزایا و روابط کارکنان و جست وجوی من... ادامه
سال:1394
کلیدواژه:
نویسندگان: صادقی پایین کلایی، علی اکبر
ناشر: علیاکبر صادقی پایینکلایی
کلیدواژه: مدیریت دانش ؛ یادگیری سازمانی و نوآوری
نویسندگان: کیانی ، محمد ؛ امینی، مرجان ؛ جابرانصاری ، محمدرضا
ناشر: چهارمین کنفرانس ملی و دومین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت
نتایج آزمون فرضیه های تحقیق در سطح معنیداری 0/05 α نشان داد: بین خلقدانش با یادگیری سازمانی رابطه معنیداری وجود دارد. بین انتقال دانش با یادگیری سازمانی رابطه معنیداری وجود دارد. بین به کارگیری دانش با یادگیری سازمانی رابطه معنیداری وجود دارد. همچنین بین خلق دانش با نوآوری رابطه معنیداری وجود دارد. ... ادامه
کلیدواژه: اینترنت بانک ؛ بانک قرض الحسنه مهر ایران ؛ بانکداری نوین ؛ خدمات الکترونیک ؛ مدیریت ارتباط با مشتری
نویسندگان: غیبی پور، علی ؛ شیروانی ،علیرضا
ناشر: اولین همایش حسابداری،مدیریت و اقتصاد با رویکرد پویایی اقتصاد ملی
هدف تحقیق حاضر، بررسی بررسی سیستم مدیریت ارتباط با مشتری در شعبات بانک قرض الحسنه مهر ایران در شهرکرد بود. تحقیق حاضر از نظر هدف کاربردی و از نظر روش از نوع توصیفی پیمایشی می باشد. روش نمونه گیری به صورت نمونه گیری گروهی و نمونه گیری تصادفی می باشد و تعداد 30 پرسشنامه در بین کارکنان و مدیران بانک قر... ادامه
بعدی
دسته بندی